Міністерство освіти і науки України

Чортківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж

імені Олександра Барвінського

 

 

 

 

 

                                                                                         Затверджую

                                                                                         Заступник директора

                                                                                         з навчальної роботи

 

                                                                                                __________Безпалько О.М.

                                                                                                «     » _________ 2023 р.

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА

навчальної дисципліни

«Іноземна мова (німецька) за професійним спрямуванням»

(німецька мова)

 

                                          Галузь знань     01 Освіта/Педагогіка

                                          Спеціальність   013 Початкова освіта

                              

 

 

 

 

                                                   2023-2024 навчальний рік

                                         

Програма навчальної дисципліни «Іноземна мова (німецька) за професійним спрямуванням» для здобувачів освіти галузі знань 01Освіта/Педагогіка

спеціальності 013 Початкова освіта

 

 

 

Укладач: Нефьодова Г.В., викладач циклової комісії викладачів іноземних мов

 

 

 

 

 

 

Програму розглянуто та затверджено на засіданні циклової комісії викладачів іноземних мов

протокол №1 від «30» серпня 2023 року

 

Голова циклової комісії   __________ Мацуєва Т.С.

 

 

 

 

 

Схвалено  методичною радою Чортківського гуманітарно-педагогічного фахового  коледжу імені Олександра Барвінського

протокол №2 від «13» вересня 2023 року

 


Опис навчальної дисципліни

" Іноземна мова (німецька) за професійним спрямуванням "

 

Освітньо-кваліфікаційний рівень

Фаховий молодший бакалавр

Галузь  знань

 01 Освіта/Педагогіка

Спеціальність

013 Початкова освіта

 

Характеристика навчальної дисципліни

 Статус дисципліни

нормативна

Кількість кредитів ECTS

6

Загальна кількість годин

180

Форма контролю

Семестрове  оцінювання

Семестровий іспит

 

Показники навчальної дисципліни

Курс

ІІІ

Семестр

5

6

Лекційні заняття

-

-

Практичні заняття

32

36

Лабораторні заняття

-

--

Самостійна робота

50

62

Кількість тижневих годин

2

2

 


Мета навчальної дисципліни

Метою вивчення навчальної дисципліни «Іноземна мова (німецька) за професійним спрямуванням» є формування у здобувачів освіти іншомовної комунікативної компетентності у межах сфер і тем, окреслених навчальною програмою для педагогічного профілю і передбачає поглиблене та професійно зорієнтоване оволодіння професійною іноземною мовою.

На етапах навчання викладання має здійснюватися на основі сучасних методів, прийомів, засобів (аудитивних, візуальних, аудіовізуальних) і форм навчання, які сприяють реалізації всіх цілей навчання мови, а також оптимізації, інтенсифікації, гуманізації процесу навчання.

Професійна підготовка вчителя німецької мови охоплює професійне володіння іноземною мовою з точки зору норми, ситуативно і коректно адекватне користування мовленням як засобом усної та писемної комунікації в усіх сферах спілкування  і як засобом педагогічної діяльності у початковій школі з урахуванням цілей навчання, вікових особливостей здобувачів освіти та їх мовленнєвої практики.

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Іноземна мова (німецька) за професійним спрямуванням» є:

·        здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;

·        розуміти на слух зміст автентичних фахових текстів;

·        читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;

·        здійснювати професійне спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;

·        адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;

·        використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;

·        критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;

·        висловлювати свої думки, почуття та ставлення;

·        ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;

·        обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;

·        ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.

Відповідно до освітньої програми, вивчення дисципліни сприяє формуванню у здобувачів освіти таких компетентностей:

                                                Інтегральна компетентність (ІК)

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності в галузі освіти та в освітньому процесі, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та харктеризується невизначеністю умов і вимог.

Загальні компетентності (ЗК)

 

·        Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав та свобод людини і громадянина в Україні.

·        Здатність зберігати та примножувати культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу і і суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій.

·        Здатність діяти на основі принципів і норм суспільної моралі, етики, правил культури поведінки у стосунках з дорослими та дітьми.

·        Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово, а також здатність спілкуватися іноземною мовою.

·        Здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення, володіння культурою мислення.

·        Здатність вчитися, оволодівати сучасним знаннями і застосовувати їх у практичних ситуаціях.

·        Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

·        Здатність до міжособистісної взаємодії.

·        Здатність до створення умов для формування здорового способу життя з метою забезпечення повноцінної соціальної та професійної діяльності, здійснення безпечної діяльності.

 

                                      Фахові компетентності спеціальності (ФК)

·        Здатність вивчати, аналізувати та застосовувати під час планування освітнього процесу професійну літературу, подану в паперовій та електронних формах.

·        Здатність дотримуватись вимог нормативно-правових документів, що регламентують організацію освітнього процесу в початковій школі.

·        Здатність планувати роботу, розробляти календарно-тематичне планування змісту освітніх галузей, план виховної роботи, планувати професійний саморозвиток вчителя.

·        Здатність до організації та проведення педагогічної діагностики учня.

·        Здатність до здійснення освітнього процесу.

·        Здатність визначати мету та завдання освітнього процесу, коригувати його шляхом зіставлення проміжних результатів із запланованими.

·        Здатність добирати доцільні методи, засоби і форми навчання відповідно до визначених мети і завдань уроку, іншої форми навчання з урахуванням специфіки змісту навчального матеріалу та індивідуальних особливостей учнів.

·        Здатність до використання в освітньому процесі методик навчання освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти.

·        Здатність до проведення формувального та підсумкового оцінювання навчальних досягнень учнів.

·        Здатність до від стеження динаміки та забезпечення підтримки особистісного розвитку дитини в освітньому процесі.

·        Здатність до організації взаємодії з батьками в різних формах.

·        Здатність до координації взаємодії із зацікавленими особами для гармонійного розвитку учнів.

·        Здатність до створення безпечних та психологічно комфортних умов освітнього процесу.

·        Здатність до створення здоров’язбережувального освітнього середовища, зорієнтованого на особистісний, творчий і духовний розвиток учнів.

·        Здатність до збереження і дотримання правил, ціннісних орієнтацій і традицій закладу освіти.

·        Здатність до врахування при створенні освітнього середовища індивідуальних потреб учнів, в тому числі обдарованих дітей, дітей з особливими освітніми потребами.

·        Здатність до аналізу власної професійної діяльності щодо реалізації цілей і завдань закладу освіти.

·        Здатність до усвідомлення потреби в саморозвитку з метою набуття додаткових професійних компетентностей.

·        Здатність брати участь у роботі творчих груп, методичних об'єднань вчителів початкових класів.

·        Здатність до використання, поширення інновацій у педагогічній науці та практиці, перспективного педагогічного досвіду.

·        Здатність до визначення методичної проблеми, обґрунтування її актуальності, мети, завдань тощо.

·        Здатність до проведення, підведення підсумків, формулювання висновків педагогічного дослідження.

·        Здатність до узагальнення, поширення власного педагогічного досвіду.

·        Здатність до коригування власної професійної діяльності з урахуванням пропозицій і зауважень колег, здобутків педагогічної науки та практики.

 

Очікувані результати навчання

    Відповідно до освітньої програми Початкова освіта, вивчення навчальної  дисципліни «Практичний курс іноземної мови (німецька)» забезпечує досягнення здобувачами освіти таких результатів навчання:

·        Знати сучасні теоретичні основи освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти., сучасні підходи до навчання, розвитку, виховання й соціалізації учнів початкової школи.

·        Знати мету, завдання, зміст, методи, організаційні форми і засоби початкової освіти, суть процесів виховання, навчання, розвитку й соціалізації учнів початкової школи. Знати структуру календарно-тематичного планування, особливості ведення журналу обліку успішності учнів. Знати специфіку виховної роботи на уроках й у позаурочній діяльності.

·        Знати вікові особливості дітей молодшого шкільного віку, індивідуальні відмінності в перебігу пізнавальних процесів учнів початкової школи.

·        Знати закономірності та теорію процесу навчального пізнання, сучасні технології навчання в початковій школі.

·        Знати суть методичних систем навчання учнів початкової школи освітніх галузей/змістових ліній, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти.

·        Знати зміст нормативних документів, що регламентують діяльність учителя початкової школи (Державний стандарт початкової освіти, Типові освітні програми, Базовий навчальний план, Типовий навчальний план, критерії оцінювання навчальних досягнень)

·        Застосовувати знання, уміння й навички, що становлять теоретичну основу освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти, під час розв'язування навчально-пізнавальних і професійно-зорієнтованих задач.

·        Володіти методиками вивчення індивідуальних особливостей перебігу пізнавальних процесів учнів початкової школи та стратегії їх урахування в процесі навчання, розвитку й виховання учнів. Складати психолого-педагогічну характеристику на учня та клас.

·        Проектувати процес навчання з предмету у вигляді календарно-тематичного планування для певного класу, теми.

·        Моделювати процес навчання учнів початкової школи певного предмету: розробляти проекти уроків та їхні фрагменти, методику роботи над окремими видами завдань, створювати методику підготовчої роботи, ознайомлення та формування уявлень і понять, вмінь та навичок з метою опанування учнями певних елементів змісту програми.

·        Проводити моніторинг якості навчальних досягнень учнів з певної теми. Здійснювати контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів згідно з критеріями оцінювання та у відповідності до Державних вимог до рівня навчальних досягнень учнів, визначених у програмі з певного предмету.

·        Проводити уроки в початковій школі. Організовувати різні форми навчальної діяльності учнів (парну, групову, колективну, фронтальну), забезпечувати зворотній зв’язок з учителем. Аналізувати урок щодо досягнення його мети й завдань, оцінювати ефективність застосованих форм, методів, засобів і технологій.

·        Проектувати зміст і методику проведення виховних заходів для учнів початкової школи. Проводити виховні заходи в різних формах.

·        Здійснювати комунікацію, орієнтуючись на стилі мовленнєвого спілкування. Прогнозувати, проектувати та коригувати педагогічну комунікацію з іншими суб'єктами освітньо-виховного процесу початкової школи на засадах етики професійного спілкування, застосовуючи правила мовленнєвого етикету.

·        Вчитися упродовж життя й удосконалювати з високим рівнем автономності набуту під час навчання кваліфікацію.

 

 

 

 

 

 

Тематичний план

Назви розділів і тем

Кількість годин

Всього

Аудиторні

Самостійна робота

V семестр

Вивчення іноземних мов.

Для чого вивчають іноземні мови?

Роль іноземних мов у житті людини

 

14

4

10

У світі професій

Вибір професій.

Професія моєї мрії.

Мої плани на майбутнє.

Я хотів би стати вчителем.

У пошуках робочого місця

 

32

8

24

Книга-джерело знань

У бібліотеці.

Книги в моєму житті.

12

4

8

Освіта і культура.

Що нас насправді збагачує?

Наука.

Відомі українські вчені

 

16

8

8

Домашнє читання

 

8

8

 

Всього

 

82

32

50


 

VI семестр

1.Відомі українські науковці.

С.Корольов.

Є.Патон

 

 

Відомі особистості Німеччини

Німецькі науковці

А.Ейштейн

Г.Шліманн

Винаходи українських і німецьких вчених

 

20

14

6

2.Система освіти в Німеччині

Школа і освіта

Система освіти у ФРН

Свято знань.

Система освіти у німецькомовних державах Австрії та Щейцарії.

Система освіти в Люксембурзі та Ліхтенштейні

 

44

16

28

Домашнє читання

34

6

28

Всього

98

36

62

Всього за навчальний курс

180

68

112

 


Зміст навчальної дисципліни

 

 

Назви розділів і тем

Календарні  строки вивчення теми

Кількість годин

Форма навчання

 

Всього

Аудиторних

Самостійна робота

1

Wiederholung

Wozu lernt man die Fremdsprachen

 

6

2

4

Практичне заняття

 

 

 

2. Das Verb.Die Zeitformen.Die Rolle der Fremdsprachen im Leben des Menschen.

 

6

2

4

 

Практичне заняття

2

Zeitformen des Verbs.Aktiv.

Berufswahl.

 

6

2

4

 

Практичне заняття

Das Passiv. Mein zukunftiger Beruf.

 

6

2

4

Практичне заняття

Zeitformen des Verbs.Passiv.

Hauslektüre.

 

 

6

2

4

Практичне заняття

4. Die Modi. Meine Zukunftplane

 

 

6

2

4

Практичне заняття

5.Selbstständige Arbeit.Ich möchte Lehrer werden

 

6

2

4

Практичне заняття

6. Das Geschlecht der Substantive der Bedeutung nach. Einen Ausbildungsplatz suchen

 

 

4

2

2

Практичне заняття

 

3

Das Geschlecht der Substantive der Form nach. Bildung und Kultur.

 

6

2

4

Практичне заняття

2.Pluralbildung der Substantive.

Was bereichert uns wirklich.

 

6

2

4

Практичне заняття

3.Pluralbildug der Substantive.Hauslektüre

 

4

2

2

Практичне заняття

4. Deklination der Substantive.

In der Bibliothek.

 

4

2

2

Практичне заняття

4

Selbständige Arbeit zum Thema"Substantiv".

Bücher in meinem Leben.

 

6

2

4

Практичне заняття

2. Das Adjekti.Deklination der Adjektive.

Die Wissenschaft

 

6

2

4

Практичне заняття

3.Deklination der Adjektive.

Berühmte ukrainische Wissenschaftler.

 

4

2

2

Практичне заняття

4.Steigerungsstufe der Adjektive und Adverbien.Vorprüfungsstunde.

 

Всього за семестр :аудиторних-32год.

                                     с.р.с.-50год.

 

2

2

 

Практичне заняття

 

5

Bidungswesen in der BRD

Sätze mit gleichartigen Satzglieder.

 

8

2

6

Практичне заняття

2. Der zusammengesetzte Satz. Die Satzreihe.Allgemeines. Schule und Ausbildung.

 

6

2

4

Практичне заняття

3. Die Satzreihe.Wortfolge.Der erste Schultag in der BRD.

 

6

2

4

Практичне заняття

4. Praktische Übungen. Hauslektüre

 

6

2

4

Практичне заняття

5. Das Satzgefüge.Allgemeines.

Bildungswen in Ősterreich und in der Schweiz.

 

6

2

4

Практичне заняття

6. Das Satzgefüge.Wortfolge.

Bildungswesen in Luxemburg und in Lichtenstein.

 

6

2

4

Практичне заняття

7. Die Attributsätze.

Berühmte ukrainische Wissenschaftler

Serhij Korolow. Jewhen Paton.

 

6

2

4

Практичне заняття

8. Die Kausalsätze.Berühmte Deutsche.

 

6

2

4

Практичне заняття

 

6

 

1.Die Temporalsätze.Albert Einstein

 

6

2

4

Практичне заняття

 

2. Die Konditionalsätze.

Heinrich  Schlimann

 

6

2

4

Практичне заняття

3.Praktische Übungen.

Welche Erfindungen der ukrainischen und deutschen Gelehrten sind weltberühmt.

 

 

6

2

4

Практичне заняття

4. Kontrollarbeit.

 

 

6

2

4

Практичне заняття

 

5.Hauslektüre

 

6

2

4

 

Практичне заняття

 

7

Wiederholung.Die Syntax.Die Wortfolge im Hauptsatz

 

6

2

4

Практичне заняття

Praktische  Übungen

 

6

2

4

Практичне заняття

3.Vorprüfungsstunde.

 

2

2

-

Практичне заняття

Всього за семестер аудиторних 36 год.

с. р. с. 62 год.

Всього за навчальний курс 180 год

                                  аудиторних 68 год

 

                                    с. р. с. 112 год

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень

Оцінка

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень

1

2

3

Писемне продукування

 

Незадовільно

 

“2”

 

Здобувач освіти уміє писати вивчені слова.

Здобувач освіти уміє писати вивчені словосполучення.

Здобувач освіти уміє писати прості непоширені речення.

 

 

Задовільно

 

 

“3”

Здобувач освіти уміє написати листівку за зразком

Здобувач освіти уміє писати коротке повідомлення за зразком у межах вивченої теми.

Здобувач освіти уміє написати короткого особистого листа за зразком.

 

 

 

Добре

 

 

 

“4”

Здобувач освіти уміє написати коротке повідомлення за вивченою темою, використовуючи опори.

Здобувач освіти уміє без використання опори написати повідомлення за вивченою темою, скласти план переказу тексту, зробити нотатки.

Здобувач освіти уміє написати повідомлення на запропоновану тему, обґрунтовуючи власні думки, заповнювати анкету.

 

 

 

Відмінно

 

 

 

“5”

Здобувач освіти уміє написати повідомлення, висловлюючи власне ставлення до проблеми, написати особистого листа.

Здобувач освіти уміє передати свої міркування з широкого кола питань, використовуючи різноманітні мовні засоби.

Здобувач освіти уміє написати анотацію на повідомлення, реферат, оголошення, заповнити анкету, скласти план.

Усне продукування

 

 

Незадовільно

 

 

“2”

 

Здобувач освіти знає вивчені найбільш поширені слова, проте не завжди адекватно використовує їх у мовленні.

Здобувач освіти використовує прості непоширені речення з опорою на зразок.

Здобувач освіти знає вивчені найбільш поширені словосполучення, проте не завжди адекватно використовує їх у мовленні.

 

 

 

 

Задовільно

 

 

 

 

“3”

Здобувач освіти використовує у мовленні прості речення і за опорами робить короткі повідомлення; у його мовленні є помилки.

Здобувач освіти уміє робити короткі повідомлення з вивченої теми за опорами, вживаючи прості речення, ставить запитання і відповідає на них з опорою на зразок; у його мовленні є помилки.

Здобувач освіти висловлюється за опорами у межах вивчених тем і відповідно до навчальної ситуації, малюнка, уміє починати і закінчувати розмову, погоджуватися або не погоджуватися; у його мовленні мають місце помилки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добре

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“4”

Здобувач освіти уміє зв’язно висловлюватись до навчальної ситуації, малюнка, робити повідомлення з теми, простими реченнями передавати зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду, ставити питання та відповідати на них; у його мовленні є помилки, які не заважають спілкуванню

Здобувач освіти уміє логічно висловлюватися у межах вивчених тем відповідно до навчальної ситуації, а також у зв’язку зі змістом прочитаного, почутого або побаченого, висловлюючи власне ставлення до предмета мовлення; уміє підтримувати бесіду, вживаючи короткі репліки; у його мовленні є помилки, які не заважають спілкуванню

Здобувач освіти уміє логічно висловлюватися у межах вивчених тем, передавати основний зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду, вживаючи розгорнуті репліки; у його мовленні є помилки, які не заважають спілкуванню.

 

 

 

 

Відмінно

 

 

 

 

“5”

Здобувач освіти уміє без підготовки висловлюватися і вести бесіду в межах вивчених тем; у його мовленні можуть бути незначні помилки.

Здобувач освіти уміє без підготовки висловлюватися і вести бесіду в межах вивчених тем, аргументуючи власне ставлення до предмета спілкування; у його мовлення можуть бути незначні помилки.

Здобувач освіти уміє вільно висловлюватись та вести бесіду відповідно до ситуації, без особових зусиль, гнучко ат ефективно користуючись мовними засобами.

Зорове сприймання

 

Незадовільно

 

“2”

 

Здобувач освіти розпізнає та читає окремі вивчені слова.

Здобувач освіти розпізнає та читає окремі вивчені словосполучення.

Здобувач освіти розпізнає та читає окремі прості непоширені речення.

 

 

 

 

Задовільно

 

 

 

 

“3”

Здобувач освіти вміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту короткі прості тексти, побудовані на вивченому матеріалі.

Здобувач освіти уміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту короткі тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися.

Здобувач освіти уміє читати з повним розумінням короткі тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися.

 

 

 

 

 

Добре

 

 

 

 

 

“4”

Здобувач освіти уміє читати з повним розумінням короткі тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися або відшукати у словнику, знаходити потрібну інформацію у текстах інформативного характеру.

Здобувач освіти читає з повним розумінням тексти, які містять певну кількість незнайомих слів, знаходить і аналізує потрібну інформацію.

Здобувач освіти читає з повним розумінням адаптовані тексти, знаходить потрібну інформацію, аналізує її та робить відповідні висновки.

 

 

 

 

Відмінно

 

 

 

 

“5”

Здобувач освіти читає з повним розумінням адаптовані тексти, уміє аналізувати та робити відповідні висновки, порівнює отриману інформацію з власним досвідом.

Здобувач освіти читає з розумінням основного змісту нескладні неадаптовані тексти, аналізує їх, використовуючи словник.

Здобувач освіти читає нескладні неадаптовані тексти, у разі необхідності використовуючи словник.

Сприйманя на слух

 

 

 

 

Незадовіль

но

 

 

 

 

“2”

 

Здобувач освіти розпізнає на слух вивчені найбільш поширені слова у мовленні, яке звучить у відповідному темпі.

Здобувач освіти розпізнає на слух вивчені найбільш поширені слова і найбільш поширені словосполучення у мовленні, яке звучить у відповідному темпі.

Здобувач освіти розпізнає на слух окремі прості непоширені речення і мовленнєві зразки, побудовані на вивченому мовному матеріалі в мовленні, яке звучить в повільному темпі.

 

 

 

 

Задовільно

 

 

 

 

“3”

Здобувач освіти розпізнає на слух прості речення, фрази та мовленнєві зразки, пред’явлені у нормальному темпі.

розуміє основний зміст пред’явлених у нормальному темпі, невеликих за обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі.

Здобувач освіти розуміє основний зміст пред’явлених у нормальному темпі, невеликих за обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися.

 

 

 

 

 

 

Добре

 

 

 

 

 

 

“4”

Здобувач освіти розуміє основний зміст пред’явлених у нормальному темпі, невеликих за обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися.

Здобувач освіти розуміє основний зміст стандартного мовлення у межах вивчених тем, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися.

Здобувач освіти розуміє основний зміст мовлення у межах вивчених тем, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також “схоплює” основний зміст чітких повідомлень та оголошень.

 

 

 

 

 

Відмінно

 

 

 

 

 

“5”

Здобувач освіти розуміє основний зміст мовлення у межах вивчених тем, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також “схоплює” основний зміст радіо- і телепередач.

Здобувач освіти розуміє тривале мовлення, а також основний зміст радіо- і телепередач.

Здобувач освіти без особливих зусиль розуміє тривале мовлення, а також основний зміст радіо- і телепередач та фільмів.

 

 

Рекомендована література

Література:

Основна:

1.Бережна В.В. Німецька мова : Практичний довідник.- Харків: Весна,2008.-352с.

2.Бориско Н.Ф. Україна:читаємо,говоримо,дискутуємо.Ukraine:Wir lesen,sprechen und diskutieren.Навчальний посібник з німецької мови.-Київ:ТОВ» ВП  Логос»,2004.-256с.

Додаткова:

3.Євгененко Д.А. та інші. Практична граматика німецької мови. – Вінниця , 2004.-400с.

4.Постнікова О.М. Німецька мова: Розмовні теми(тексти, лексика, діалоги, вправи):Для школярів, абітурієнтів, студентів.-К.:А.С.К.,2001.-Кн.1.-400с.

5.Смолій М.С. Німецька мова : Навчальний посібник для учнів та студентів. Вид. 2-е.-Тернопіль:Навчальна книга – Богдан,2007.-304с.

6. 220 тем німецької мови/Укладачі : Н.І.Романовська,Ю.Т.Романовська.-Донецьк : ТОВ ВКФ  «БАО»,2003.-384с.

7. Neues deutsches Wörterbuch. Rechtschreibung.- Köln: Buch und Zeit Verlagsgesellschaft.-2003/-607.

8.Der Weg: Електронний журнал з країнознавства німецької мови/ Розробник Гете інститут,Київ. -  w.w.w.derweg.de

 

                 Iнтернет-джерела

1.https://deutscherlernerblog.de/

2.https://schulzeug.at/

3.https://de.wikipedia.org/wiks/Deutschland

4.https://de.wikipedia.org/wiki/Bildungssystem-in-Deutschland

5 https://www.spiegel.de

6 https://www.planet-wise.de/index.html

 

 

                       

 

 

 

 

 

 

   Перелік питань до семестрового іспиту

                                                ІІІ курс

Grammatik

1.Gebrauch des Artikels.

2. Die Deklinations des Artikels.

3. Die Pluralbildung der Substantive.

4. Das grammatische Geschlecht der Substantive.

5.Die Deklination der Substantive.

6. Die Verben mit trennbaren und untrennbaren Präfixen. Die reflexsven Verben.

7. Die Modalverben.

8.Das Präsens Indikativ.

9. Das Präteritum Indikativ.

10.Das Perfekt Indikativ.

11.Das Plusquamperfekt Indikakativ.

12. Der Imperativ.

13. Der Infinitiv

14. Infinitivkonstruktionen mit „ haben“ und mit „sein“.

15. Infinitivgruppen.

16. Steigerungsstufen von Adjektiven und Adverbien.

17.Die Deklination der Adjektive.

18. Das erweiterte Attribut.

19. Die Partizipien.

20. Das Zahlwort.

21. Das Pronomen.

22.Das unbestimmte Pronomen „man“. Das unpersönliche Pronomen „es“.

23.Die Konjunktion. Mehrgliedrige Konjunktionen.

24. Die Präposition.

25. Die Wortfolge im einfachen Satz.

26. Die Satzreihe . Die Satzgefüge.

27. Die Objektsätze.

28. Die Subjektsätze.

29.Die Prädikativsätze.

30. Die Lokalsätze.

31.Die Temporalsätze.

32. Die Finalsätze.

33. Die Kausalsätze.

34.Die Modalsätze.

35.Die Attributsätze.

36. Die Konditionalsätze.

37.Die Konzessivsätze.

38.Die Konsekutivsätze.

 

II Lexik.

1.Die Rolle der Fremdsprachen im Leben des Menschen

2.Berufswahl.

3. Die Bücher in meinem Leben.

4. In der Bibliothek.

5.Die Bildung und die Kultur.

6. Berühmte Menschen unseres Landes.

7. Berühmte Deutsche Wissenschaftler und Gelehrte.

8. Das Schulsystem in Deutschland.

9. Bildungswesen in deutsprächigen Länder